هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

هزینه ارسال به سراسر ایران ثابت و مبلغ 35 هزار تومان برای بدلیجات و اکسسوری و مبلغ 45 هزار تومان برای دسته بندی باکس بوده و هیچ مبلغی بابت بسته بندی از مشتری دریافت نمی شود.

پس از ثبت سفارش چقدر طول میکشد تا سفارش ارسال شود؟

سفارش پس از طی مراحل پردازش حداکثر سه روز کاری بعد تحویل به پست میشود.

چگونه مطمئن باشم که بعد خرید کالا به دستم میرسد ؟

سایت شاین گالری دارای نماد اعتماد الکترونیکی است  که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت  صادر گردیده است.
این سازمان پس از بررسی سایت و تطبیق عملکرد آن با قوانین جمهوری اسلامی ایران اقدام به اعطای این گواهی نامه به فروشگاه شاین گالری نموده است ، و این نماد گواهی بر اعتبار کسب و کار این سایت می باشد.
نماد اعتماد الکترونیکی به صورت مداوم توسط این سازمان مورد بررسی و بازبینی قرار میگیرد . این نماد در قسمت پایین سایت قرارگرفته و با کلیک کردن رو آن میتوانید از صحت آن اطمینان پیدا کنید.

پس از ارسال سفارش چند روز طول می کشد  تا به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش کاملا بستگی به پست دارد
به صورت تقریبی برای محصولات کوچک بین ۲ تا ۵ روز کاری و برای محصولات بزرگ شامل جعبه ها بین ۲ تا ۲۵ روز کاری طول میکشد
تموم سفارشات نهایتا یک روز کاری بعد از خرید از طرف ما به پست تحویل میشوند و هرگونه تاخیر در ارسال از جانب پست خواهد بود و زمان رسیدن محصول توسط فروشگاه قابل کنترل و پیش بینی نیست.

چگونه میتوانم سفارش را پیگیری کنم؟

پس از تحویل به پست کد رهگیری شما در کانال تلگرام قرار داده میشود، با استفاده از کد رهگیری میتوانید آخرین وضعیت بسته را در سایت شرکت پست newtracking.post.ir مشاهده کنید.